LibraTax_logo_webre

Kérdésed van? Hívjál bizalommal!

01.

Könyvelés és bérszámfejtés.

társas vállalkozás, egyéni vállalkozás részére a KKV szektorban. Cégünk a könyvelési szolgáltatásait folyamatosan fejleszti, a kornak megfelelő könyvviteli programmal, dokumentumkezelő rendszerrel, automatizált folyamatokkal beépítve dolgozunk. Figyeljük ügyfeleink igényeit, és azokat próbáljuk maximálisan kielégíteni. A cég struktúráját tekintve az adott szolgáltatást szakképzett kolléga végzi, így a könyvelési, bérszámfejtési és adótanácsadói szolgáltatások esetén jó kezekben van. Fontos ezen a ponton tudni, hogy minden hónapban naprakész zárással rendelkezünk, tehát nem okoz problémát, ha időközi adatokra van szüksége az ügyvezetésnek, menedzsmentnek az eredményességről.

Libratax_logo_main
Üzletember Számvitel Költségszámítás Gazdasági pénzügyi adatok.

02.

Külső könyvelés biztosítása meglévő ERP rendszerbe.

Cégünk partner abban is, ha az ügyfél rendelkezik vállalatirányítási rendszerrel, melyhez nem akar felvenni  belső könyvelési szakembert, meg tud bízni bennünket külső könyvelőként. Így magas szakmai tudással tudunk hozzájárulni a belső folyamataikhoz, meglévő tapasztalatainkkal tudunk segíteni rendszerük pénzügyi folyamataiban.

100%-ig biztonságos

Minden adatod és tranzakciód védelmet élvez.

Vállalati értéknövelés

Segítjük vállalkozásod hosszútávú növekedését és piaci sikerét.

03.

Pénzügyi elemzés és adózási tanácsadás.

Pénzügyi elemzés a társaságok részére, adózási lehetőségek kiaknázása. Cégünk segít abban is, ha átvilágítást kell készíteni akár meglévő ügyfelek, akár külső cégek esetében az adózásukról, pénzügyi vonalon az eredményességről.

Elemzés

Pontos képet kaphatsz a vállalkozásod jelenlegi helyzetéről és hatékonyan tudod ezáltal alakítani a jövőbeni stratégiáid.

Tanácsadás

Testreszabott, szakértői útmutatást kapsz, amely optimalizálja adóterheid és maximalizálja vállalkozásod pénzügyi hatékonyságát.

Okostelefon fehér vezeték nélküli töltőpadon

04.

Virtuális asszisztencia.

Virtuális asszisztencia alap fokon, vagyis leegyszerűsítve azon vállalkozások számára, akik nem rendelkeznek pénzügyes kollégával, és szeretnének a vállalkozás adminisztatív feladataitól megszabadulni. Ehhez adunk segítséget, legyen szó számlázásról, levelezésről, ajánlatkészítésről, könyvelés előkészítésről, vagy ügyfél kapcsolattartásról, és így tovább. Összefoglalva logisztikai-, beszerzési-, HR-, marketing- és pénzügyi asszisztenciai szolgáltatásunkkal várjuk a kedves érdeklődőket.

Költségcsökkentés

A virtuális asszisztencia igénybevételével elkerülhetőek a teljes állású alkalmazottak hozzájárulási és egyéb költségei.

Folyamatok optimalizálása

Nem csak költséghatékony, de általában a munkafolyamatokat is gördülékenyebbé teszi, így biztosítva az erőforrások ideális felhasználását.